Marabillosa adaptación da gran obra de Franz Kafka é esta que publica a editorial Nórdica a cargo de David Zane Mairowitz e Jaromír 99. El castillo, ten provocado numerosas interpretacións desde a súa publicación póstuma en 1926, unha obra inconclusa que Kafka non quería publicar. Conta a historia dun agrimensor contratado por unha autoridade da vila que é totalmente invisible. O forasteiro tenta ter unha cita co mandatario, pero todo intento é frustrado. Toda a vila viva sumida nese estado de temor a un poder agochado que rexe a vida, as normas e os costumes de todos cantos nela viven. Neste cómic vivimos intensamente a atmosfera opresiva, tanto que eu tiña que deixar a lectura de cando en vez porque me resultaba totalmente abafante, cun debuxo en branco e negro e con viñetas que semellan xilografías dos primeiros cómics. Outra das características do libro orixinal é a confusión, patente arestora no cómic dende un principio, así como a desconfianza, que se converte no leit-motiv da obra e que permite que sexa o lector quen aplique o mundo das emoción na interpretación da lectura.
Blogue de Gracia Santorum e de Anxo Fernández, de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.
07/04/15
El castillo
Marabillosa adaptación da gran obra de Franz Kafka é esta que publica a editorial Nórdica a cargo de David Zane Mairowitz e Jaromír 99. El castillo, ten provocado numerosas interpretacións desde a súa publicación póstuma en 1926, unha obra inconclusa que Kafka non quería publicar. Conta a historia dun agrimensor contratado por unha autoridade da vila que é totalmente invisible. O forasteiro tenta ter unha cita co mandatario, pero todo intento é frustrado. Toda a vila viva sumida nese estado de temor a un poder agochado que rexe a vida, as normas e os costumes de todos cantos nela viven. Neste cómic vivimos intensamente a atmosfera opresiva, tanto que eu tiña que deixar a lectura de cando en vez porque me resultaba totalmente abafante, cun debuxo en branco e negro e con viñetas que semellan xilografías dos primeiros cómics. Outra das características do libro orixinal é a confusión, patente arestora no cómic dende un principio, así como a desconfianza, que se converte no leit-motiv da obra e que permite que sexa o lector quen aplique o mundo das emoción na interpretación da lectura.
Ningún comentario:
Publicar un comentario