Normalmente vemos publicidade de cremas milagrosas con mulleres sen enrugas a pesar da súa idade máis ou menos avanzada. Olay deixa esta mensaxe: a súa crema non nos fai parecer máis novas senón que nos fai "sentir" máis novas. E nada mellor que traer a Peter Pan, o eterno neno, e a súa inseparable Campanilla.
Non se precisa slogan xa que a imaxe é máis ca suficiente para nos transmitir a idea: unha muller que se pode sentir ben tanto dentro como por fóra.
Que queredes que vos diga? A carón de tanto milagre, agrádecese a frescura do conto. Unha demostración máis de que a literatura serve para todo!!!
Non se precisa slogan xa que a imaxe é máis ca suficiente para nos transmitir a idea: unha muller que se pode sentir ben tanto dentro como por fóra.
Que queredes que vos diga? A carón de tanto milagre, agrádecese a frescura do conto. Unha demostración máis de que a literatura serve para todo!!!
Vía
.
Encántanos Peter Pan e por suposto a súa inseparable Campanilla, pero cremos que na cosmética non pinta nada este maravilloso personáxe...
ResponderEliminarAinda que o mundo da publicidade no fondo ten moito que ver co mundo dos "soños"...
Rinme cando mo amosaches e agora volvo rir outra vez.
ResponderEliminarEstache ben o conto (nunca mellor dito), agora toca esperar a que a asociación "Nunca Mais" (Nunca Jamás) se pronuncie..
Sempre quixen ser como campanilla... Voar libre sen medo ao mañá.
ResponderEliminarPor agora só me parezo a ela nunha cousa...Na altura...