Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

10/05/10

El inventor de palabras

Se un libro se titula El inventor de palabras e na terceira folla les:

"El clima es gris y agreste, los espacios son extensos y agrestes, y el viento del norte sopla por todas partes sin piedad. A veces te arranca sílabas de las frases".

sabes inevitablemente que vas continuar a lectura. Claro que pouco despois descobres que estamos lendo un protagonista que posúe unha biblioteca de 3282 libros, que aprendeu o idioma obsoleto de Shakespeare e que divide os libros entre quentes e fríos... ou sexa, a atracción é irresistible. Como o é a soidade, a dor, o desamor, a vinganza, a guerra como marco final de toda a novela. Un espello sobre o perigo último do illamento extremo, xa que o protagonista no espera nada y por tanto, no sucede nada’. Un home que vive co xusto porque non se necesita de nada máis... que non estea nos libros.
Como vai alguén que ama a literatura, a lectura, o poder da palabra fuxir deste libro?
É un libro ben escrito, sobre todo, porque disfrutas coas súas palabras. Faite degustar os parágrafos de tal xeito que moitas veces demoras nalgún reléndoo, sentido no padal a exquisitez da linguaxe.

El inventor de palabras está escrito por Gerard Donovan e publicado por Tusquets.

Palabras de amor, de ternura y afecto, sí, me las había dicho, y ahora creo que yo había debido estar a la altura, pero no estaba acostumbrado, no sabía que pronunciar palabras daba más o menos intensidad a un sentimiento, según qué nombre le pusieras, pero debiera haber dicho lo suficiente para que supiera que agradecía su compañía, que la echaba de menos cuando no estaba, y que si el amor era eso, pues bienvenido fuera. Claire jamás volvió a decir nada para descubrir qué podía responder yo, o que podía ofrecer a cambio. Tendría que haber sabido que en ocasiones las personas pueden intimar lo bastante para descubrir que son unos extraños.

2 comentarios:

Paramio dixo...

No esperaba menos de ti¡¡¡
Uff¡¡ y eso que no sabes todavía todo lo que te espera.

Ronsel dixo...

Non me asustes, querida Paramio, que non dou feito! Xa sabes que para máquinas... hai que ir a outros lugares!!!

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.