Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

16/11/10

La señorita Emilia



Texto e ilustracións de Barbara Cooney editado por Ekaré. Fermosísimo. La señorita Emilia é un álbum para a esperanza e a ilusión. Calquera feito, por mínimo que sexa, pode axudar a que o mundo sexa un pouquichiño mellor. Non cómpren grandes accións, só o desexo de axudar.
Ilustracións importantísimas nun texto cheo de bondade e tenrura.

7 comentarios:

Brais dixo...

Gustoume bastante.

vanesa dixo...

Este libro non me gustou moito porque me pareceu bastante aburrido.

yoli dixo...

pareceume moi bonito,o de fecer algo para que o disfruten os demáis.

Cris dixo...

Este libro non me gustou moito.

Noemí dixo...

Este libro non me gustou moito.Pero non estivo mal de todo.

martín dixo...

pareceume ben.bonito.

Iván dixo...

Non me gustou moito.

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.