Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

21/02/11

Lorenzo Silva en Forcarei

O pasado xoves 17 deste mes veu ao centro Lorenzo Silva. Xeneroso, aproveitou a súa curta estadía en Galicia para achegarse a Forcarei. Baixo un temporal menos sinistro que o do día anterior, cando veu Xabier Docampo, atravesamos media Galicia para que nos puidese falar da súa obra, da novela negra, da súa experiencia como escritor e, sobre todo, do valor da cultura. Porque esta é a realmente importante, e por ela debemos loitar nunha sociedade que só aprecia o valor dos cartos e saír en televisión sen ter nada que dicir. A subliñar a importancia da lectura: "Son escritor porque son lector". Da novela negra destaca os clásicos, sendo Raymond Chandler un dos seus predilectos. O seu autor de cabeceira é Kafka.

23 comentarios:

santi dixo...

A charla de Lorenzo Silva non estivo mal, aunque se enrollaba moito coas preguntas que lle fixeron, pero como nos non lemos ningún libro del, non nos enterbamos de moito.

yoli dixo...

Este autor estivo algo pesado...

carmen dixo...

este autor non me gustou porque enrollouse moito

brais dixo...

a min non me gustou porque se enrollaba moito

carmen dixo...

este autor non me gustou porque enrollouse moito

vanesa dixo...

A charla gustoume, pareceume moi interesante e entretida ,aínda que se enr
ollou un pouco.

martin dixo...

Pareceume que o home este era moi listo aí
nda que bastante pesado xa que se enrollaba moito nas preguntas

Noemí dixo...

A charla estivo bastante ben,aínda que se enrollaba moito pero foi bastante en tretida.

iván dixo...

non me gustou moito porque enrollábase moito coas preguntas.

rafa dixo...

o señor sería moi listo pero enrollouse algo moito

carmen dixo...

foi moi interesante ter unha actividade pero a min non me gustou o escritor xa que se enrollou moito

Sarai dixo...

A charla estivo moi ben inda que os como nos non léramos ningún libro non nos enterábamos moito

Zeus dixo...

A charla foi interesante pero fíxose un pouco pesada, e eu non me enterei de moito xa que non lemos ningún libro del.

aroa dixo...

O malo que tibo esta charla é que non fixo máis que falar do seu traballo,as súas obras...

daniel dixo...

O que máis me gustou de todo foi que multaran a Gracia cando viñan de camiño a forcarei jajaja

Fani dixo...

Moi ben non foi a charla... Liabase moitísimo no desenrolo das preguntas, é máis, botou unha hora para contestar sabe deus que pregunta. Pero bueno non todos os días se coñece a alguén tan importante. O último e aínda que me mate Gracia é....
Viva la guardia civil...
jajajajajaj

belen dixo...

Esta charla gustar gustar moito non me gustou jajaja liábase moito con cada pregunta pero bueno gustounos coñecer o gran Lorenzo Silva.

Andrea Garrido dixo...

Era interesante.

Almudena e Jonathan dixo...

Non foi interesante,porque se enrollou moito.

David Macía y José Diz dixo...

Non me gustou moito!

Carlos e Cortizo dixo...

era un pelmazo,un aburrido e un pesado

Antía dixo...

Dixo cousas interesantes sobre como publicou os seus libros.

Sfia e Lucia dixo...

Pois nós cremos que era moi interesante pero algo aburrido, aínda que estibo ben coñecer a alguén tan importante.

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.