Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

19/11/07

Non á violencia contra as mulleres (XXII)

Na actualidade, a violencia contra a muller segue a ser unha lacra que constitúe unha violación dos Dereitos Humanos e as liberdades fundamentais e impide total ou parcialmente á muller gozar de ditos dereitos e liberdades.
A violencia contra a muller constitúe unha manifestación de relacións de poder historicamente desiguais entre o home e a muller, que conduciu á dominación da muller e á discriminación na súa contra por parte do home e impedido o adianto pleno da muller.




ALAS ROTAS

Te agradezco que quieras
acariciar mi espalda,
pero sé delicado, te lo ruego:
las cicatrices de mis alas rotas
todavía duelen con los cambios de tiempo,
y las ilusiones perdidas me queman
con la furia de mil arpones de fuego.
Siempre elegí el número equivocado
en el juego de la vida y el amor:
dolor, soledad, humillación y miedo
¡Va todo al perdedor!
Pero al fin logré escapar de esa cárcel
forjada por la vergüenza y el terror,
y jamás volveré a ella,
lo juro por ese dios
que nunca se dignó escuchar
mis gritos de rabia y de dolor.
La vida es un regalo fascinante,
la vida me sorprende día a día.
Sé que mis alas crecerán de nuevo
y podré volar muy lejos de la desdicha.


Lidia H.

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.