Empregando seis mil fichas de dominó, catrocentos pneumáticos, cincuenta frigoríficos, corenta e cinco armarios, seis coches... e dez mil LIBROS! fíxose este anuncio, "Tripping Point", o máis caro da historia: 10.000.000 libras. Fíxoo a compañía británica AMV BBDO para a cervexa Guiness, que conmemora así o seu oitenta aniversario.
Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.
15/11/07
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.
2 comentarios:
ajjjj, para que despois dighan que os libros non valen para nad, jejeje. Por certo, só os de cuarto se poden apuntar ao teu clube de lectura.....???? Saúdos
Fantástico o anuncio,é deses que te deixa coa boca aberta cando os ves
Publicar un comentario