Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

14/03/08

Retos matemáticos... e non tanto

Hoxe quero retarvos. Así, en maiúsculas: RETARVOS. Propóñovos catros enigmas para que forcedes os miolos. Sodes quen de resolvelos?
Se é así, ou ben dade a resposta nun comentario ou escribídenos ao noso correo.
Veña, veña...listillos!!

Enigma 1: Teño dúas moedas de curso legal e entre as dúas suman 3 euros, pero unha, non é de un euro. Como é posíbel?

Enigma 2: Serías quen de dicirme que criterio segue esta serie de números?

0, 5, 4, 2, 9, 8, 6, 7, 3, 1
Enigma 3: En certa ocasión preguntáronlle ao meu pai quen era a persona que estaba na foto que había sobre a mesa, e el contestou o seguinte:

"A miña familia é moi curta, eu só teño dúas irmás e a miña muller un irmán, e temos un fillo precioso, de momento fillo único, aínda que espero darlle algún irmán máis, pero volvendo á pregunta que me fixeches direiche, que o pai de quen está na foto é o fillo do meu pai."
Saberías dicirme quen era a persoa da foto?

Enigma 4: Unha velliña levaba ovos ao mercado pero a cesta nos que os levaba caella ao chan.
- ¿Cantos ovos levabas? - preguntaronlle,
- Non sei, lembro que ao contalos en grupos de 2, 3, 4 e 5, sobraban 1, 2, 3 e 4 respectivamente.

Cantos ovos tiña a velliña?

3 comentarios:

Anónimo dixo...

Jajajaja!!!
Moi interesantes, pero non vou chafar as respostas. Os dous primeiros son para tirarse dos pelos...
Saúdos... e a pensar!

Anónimo dixo...

Querido bolbor: suxíroche que envíes as túas respostas ao noso correo para comprobar que estás atinado en todas elas. Non é que dubide da túa valía, pero... jejeje

Unha aperta ghrande coma un mundo!

Anónimo dixo...

O noso amigo bolbor acertou tres dos catro enigmas! Noraboa para el pero... siga pensando!

ninguén máis se atreve???

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.