Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

18/07/08

La vida de los otros

Por fin puiden ver esta película, perdón, peliculón. Encantoume, a verdade. Tíñanme asegurado que era boa, e cumpriu de sobra as miñas expectativas, cunha interpretanción impresionante por parte do protagonista: o que nun primeiro momento chega a parecer inexpresión chega a ser parte esencial do cambio que se produce no individuo. Céntrase na falta de liberdade e no cambio de actitude dunha persoa que nun principio nos parecía fría e inquebrantable. Un xeito de amosar como a Arte é máis importante que as ideas políticas e pode unir a xente diferente. Unha chamada á esperanza. Eu, desde logo, recoméndovola especialmente.
Non sei se realmente retrata a vida tal como era na Alemaña socialista. Veño de topar unha crítica que asegura o contrario:
"Lo que pasa es que "La vida de los otros" no es una película sobre la RDA real. Por las noches apenas había lugares donde aparcar, y para encontrar sitio en un bar había que tener suerte. El arte y la cultura tenían mucha importancia, la limitación era casi exclusivamente individual. Ni los oficiales de la Stasi ni los demás jefazos tenían acceso a un servicio de prostitutas aparentemente gratuito; y un ministro de cultura que ni siquiera formaba parte del Politburó no podía dar órdenes a un oficial de la Stasi ni impulsar su carrera. En cualquier caso, la gente no pensaba tanto en hacer carrera como en la sociedad de la República Federal. Y por eso la historia no cuadra, porque las cosas eran distintas".

3 comentarios:

Anónimo dixo...

Yo la vi el año pasado y me impactó muchisimo. Coincido contigo: es un peliculón.

Anónimo dixo...

A min encantoume.
Non sei quen publicou esta entrada, pero recordo que esta peli recomendouma Gracia!

Bicos!

Ronsel dixo...

Que sorte ten Oshidori! dille que para setembro ten que volver e repasar o papel. A entrada publiqueina eu, porque Anxo está de vacacións (literalmente). biquiños

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.