A miña última lectura deste verán "negro" foi Requiem alemán, terceiro libro de Philip Kerr, co que abandono temporalmente o xénero. Mentres as dúas anteriores desenvolvíanse na Alemaña nazi, esta situarase rematada a Segunda Guerra Mundial, cunha Alemaña vencida onde escasea o traballo detectivesco do noso protagonista. Así, o seu traballo lévao a Viena, e o autor aproveita para amosarnos unha cidade que non parece agradarlle. Novamente, personaxes históricos mergúllanse neste libro, xogando coa posibilidade do real e do irreal, do verídico ou non destes momentos históricos. De todos os xeitos, a min gustoume menos cás anteriores. Quizais por cansazo. Non sei.
“No hay nada que les guste más a los vieneses que estar en lugares “acogedores”. Tratan de recrear este ambiente cordial en bares y restaurantes, con el acompañamiento de un cuarteto de música formado por un contrabajo, un violín, un acordeón y una cítara, un extraño instrumento que se parece a una caja de bombones vacía con treinta o cuarenta cuerdas que se tañen como las de una guitarra. Para mí, esta combinación omnipresente encarna todo lo falso de Viena, igual que el sentimiento almibarado y la cortesía afectada. Me hacía sentir “acogido”, solo que se trataba de la clase de acogimiento que experimentarías una vez embalsamado, sellado dentro de un ataúd forrado de plomo y pulcramente depositado en uno de esos mausoleos de mármol que hay en el Cementerio Central”
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