Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

09/03/09

Apoio paterno...

Antes de nada, teño que dicir na miña defensa que, a pesares da miña recente paternidade, para nada me sinto identificado coas imaxes deste vídeo, máis que nada porque en situacións coma esta agradezo moitísimo o meu escaso sentido do olfacto. Simplemente pareceume simpático, rin a esgalla e lembreime doutras persoas ás que ben seguro lles ocorrerá o mesmo...

4 comentarios:

Anónimo dixo...

Si, angelito, si. Non me veñas con historias. Ben sabemos que eres un desastre jajaja

Anxinho dixo...

Estimad@ anónim@: eu o único que afirmei foi que non teño apenas sentido do olfato. o de ser un desastre xa o teño asumido jejeje

saúdos

Anónimo dixo...

Onde esta unha nai... jijijiji!!!

Anónimo dixo...

e por qué aparecen só os pais queixándose tanto?
hooooooooooooooomes
hehehe

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.