Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

16/04/09

O Crepúsculo de Thalía

Unha das miñas queridasnenasdevoralibros quere recomendarvos -moi a meu pesar- esta lectura súa de Semana Santa (as outras lecturas dela destes días xa está nas Estelas dos Ronseis: premede aquí e pasade a saber cales son as súas recomendacións).
Así que segundo Thalía Troitiño o libro Crepúsculo de Stephenie Meyer é unha apaixoante historia de amor entre un vampiro e unha mortal. Desenvólvese en Forks, novo lugar de residencia da moza, a onde se muda a vivir co seu pai.
"Este libro fíxome sentir que en todo momento eu era a protagonista do libro. Envolveume de tal xeito que cada vez que o collía quería chegar ata o final. Xa estou ansiosa por ler a segunda parte.
O que me levou a lelo foi o feito de ver a película. Foi unha das que máis me gustou nos últimos tempos. E o libro aínda é mellor, xa que hai partes marabillosas que non aparecen na película.
Estou segura de que lle vai gustar a calquera persoa que o lea, de verdade. A min fíxome sentir moitas emocións, ledicia, euforia, tristura. Lédeo, paga a pena. É moito máis que a típica historia de amor imposible. Garantido".

2 comentarios:

Oshidori dixo...

A min non me terminas de convencer Thalía...síntoo.

Susana dixo...

Dudo moito que cheges a opinar o mesmo dos libros restantes da saga...

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.