Lembrades que hai un tempo colgamos un anuncio dunha lavadora no que só se vían tetas? Vaia, que no sabiamos o que anunciaba.
Mirade agora estes tres: outubro do 2008, novembro do 2008, febreiro do 2009. Está claro que a idea gustoulles e decidiron explotala. Porque iso si, as tetas intúense boas, as mozas magníficas, os homes quedan pampos... Quen dá máis? Porque estes seguros (os que están debaixo das tetas, maxino!) son os que mellores condicións ofrecen. Quédanos claro, verdade? E se non, que llo pregunten ao tío que conduce do terceiro anuncio.
Sen compromisos.
Mirade agora estes tres: outubro do 2008, novembro do 2008, febreiro do 2009. Está claro que a idea gustoulles e decidiron explotala. Porque iso si, as tetas intúense boas, as mozas magníficas, os homes quedan pampos... Quen dá máis? Porque estes seguros (os que están debaixo das tetas, maxino!) son os que mellores condicións ofrecen. Quédanos claro, verdade? E se non, que llo pregunten ao tío que conduce do terceiro anuncio.
Sen compromisos.
Ah! Anuncian seguros, non chicles!!! É todo tan elástico...
3 comentarios:
De pena... É o que hai.
...y se deben creer que poniendo una figura masculina al final ya cumplen con la igualdad...ay ay....gracias por tu visita al sexismo publicitario.
Con tu permiso lo llevo a nuestro blog.Un afectuoso abrazo y me quedo repasando tu interesante blog.
Tere Marin
Gracias a ti por venir hasta aquí. Saludos
Publicar un comentario