Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

28/07/09

REC

Moit@s de vós sabedes que o meu mellor amigo e socio blogueiro Anxo é un gran cantante. O que é menos probábel, é que esteades ao tanto dos seus últimos pasos no mundo da música.
Un dos grupos nos que canta, REC, o síndrome do botón vermello, foi seleccionado como finalista no concurso de "novos" talentos musicais de Cuatro dentro da categoría de rock con este vídeo-clip.
Agardo que non me mate, pero vouvos pedir que axudedes co voso voto. É sinxelo: tedes que ir á páxina de Cuatro, rexistrarvos, e votar.
O enderezo é o seguinte:
http://www.cuatro.com/purocuatro/vota/rock


si me oyes


Moitas grazas.

Anxo: moita sorte!

10 comentarios:

Anónimo dixo...

Está complicadísimo rexistrarse. xa o intentei con tres contrasinais e nada.
Sinto

Anónimo dixo...

Abraiante,que bo video!!!
Sorte Anxo!
María dende Viveiro

Anónimo dixo...

Gustoume moito!!
Bicos :)

**Thalía**

Anxinho dixo...

grazas a tod@s!

Respecto ao dos contrasinais, dá bastantes problemas, pero xeralmente ao intentar entrar na páxina, funciona a primeira que poñades.

Ah! Gracia, non te vou matar, tranquila...

Oshidori si te oye, xD dixo...

Tes o meu voto!!!!!!!!
Ai como me gusta, e non só a canción, o video está xenialísimo! Molaría verte na tele e poder dicir: velo, velo, ese é o profe de mates do eu irmán, a min non me dou clas, pero eu tamén lle teño moito cariño!
xDDDDDDDDD
A q si!!


Un bico e espero q perdoedes a miña ausencia neste mes pero and algo liada...

Anónimo dixo...

HOLAAA!!
Xa fixen a miña labor, pero o que non sei é se se pode votar máis dunha vez!!
moita sorte!! bikiños
FUFI

bolbor dixo...

É unha pasada, un cantante do melloriño. Pero tampouco é que desexe que lle vaia ben demais no mundo este da música, non vaia a ser que nos quedemos sen un profe igualmente de bo (que cousas! agora me acabo de dar de conta de que tamén eu son tan bo profe coma cantante!).
Moita sorte e moitos parabéns, matemático cantarín!
Do vídeo e da canción non digo nada, que eu de música non vos entendo moito... ;o)

a secre dixo...

Conta co meu boto

Montse dixo...

!Animos!
Cantante y... bailarín-"saltarín", también.

Anónimo dixo...

Moi bo. Aínda que non sei como o Breixo podérá durmir con estas melodías. Un saúdo.

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.