É sexista a publicidade que consolida pautas tradicionalmente fixadas para cada un dos xéneros, fixa cánons de beleza feminina considerados como sinónimo de éxito, exerce presión sobre o corpo feminino a través de determinados tipos de produtos, presenta o corpo das mulleres como un espazo de imperfeccións que hai que corrixir, sitúa as personaxes femininas nunha posición de inferioridade e dependencia, exclúe ás mulleres das decisións económicas de maior relevancia, afasta ás mulleres de espazos profesionais prestixiados e asigna roles de limpeza e alimentación familiar, nega os desexos e vontades das mulleres e amosa a súa adecuacións aos desexos e vontades das demais persoas, representa o corpo feminino como obxecto e mostra mulleres incapaces de controlar as súas emocións e reaccións.
(Fonte do texto)
Agora xulgade vós:
(Fonte do texto)
Agora xulgade vós:
Vía
1 comentario:
o peos é que non nos damos conta, tan acostumadas como estamos a ver este tipo de anuncios
Publicar un comentario