Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

18/02/11

Nova entrega da Muller Lamprea

Gran Hermano enriquécenos:



Lembremos o vídeo que orixinou a nosa carraxe (recoñezo que me resistía a publicalo aquí porque provócame náuseas) :



E o traballo d'A Profa desenvolvido, tan pertinente:


Suxestións de actividades:

- Recompila os diferentes prexuízos que expresa a concursante ao longo das súas intervencións.
- Compartes algún ou algúns destes prexuízos?
- Por que cres que ao ler un texto en galego di que o vai traducindo?
- A situación escolar que describe cres que respecta a legalidade escolar en canto ao tratamento de linguas en Galicia no ensino nos últimos anos?
- Analiza as reaccións da súa interlocutora.
- Atopamos algún tipo de prexuízo na interlocutora?
- A visión que dá a protagonista da situación lingüística da mocidade galega cres que responde á realidade?
- Cal é a conclusión final da protagonista?
- Consideras coherente a conclusión á que chega co seu discurso anterior? Xustifica a túa resposta.
- Cambiou a imaxe previa que tiñas desta concursante de GH despois de ver o vídeo? En que sentido? Xustifica a túa resposta.
- Cres que poderíamos atopar este tipo de intervencións en concursantes procedentes doutras comunidades autónomas? Por que?
- Como galega ou galego, que sentes despois de ver este vídeo?

13 comentarios:

La secre dixo...

Asquiño!

La secre dixo...

"...Matemáticas eso me daba igual, pero las cosas que eran de estudiar tipo historia...o literatura..."

Digo eu, literatura española, loxicamente, os seus libros de textos serían en castelán, pero ahí a miña pregunta:¿ Hai libros de texto de Lingua e literatura galega en castelán?

A esta muller fáltanlle varias ferveduras!

santi dixo...

Pero esta muller de que vai, pensa que e mellor ca nos por falar castellano, se non lle gusta o gallego non merece vivir en galicia, que vaia falar o spanglish a outro sitio.

daniel dixo...

"Y digo yo...habla gallego...y me dio un bajón"
Eu máis ben dáballe outra cousa...Pero sempre hai xente inútil neste mundo

belen dixo...

Esta muller o que tiña é que defender a ligua galega non ridiculizala, que é eso de cando lle presentaron a un home e como falaba galego xa non lle gustou. un saúdo

Cris dixo...

Esta tía é parva de todo, se non quere falar o galego que non o fale pero que non o critique.

carmen dixo...

hai xente que non merece vivir e esta hai que...

martin dixo...

Paréceme uha tipa totalmente ignorante e estúpida se non sabes falar a túa propia lingua non sei o que vas aprender a falar?
Se che parece que falar galego é de paletos o único que me queda por dicirche é que es subnormal.
Se non che gusta o galego polo menos practica o castelán para que non se che note o acento

brais dixo...

non sei como pode haber tanta xente que vexa este programa cos ignorantes que hai

rafa e ivan dixo...

a esta tipa poñíaa eu a sacar esterco xa verias como o aprendia de vez

yoli dixo...

esta tipa é unha palurda ,mira que é paleta mima se non respecta o seu ninguen a vai respetar que pena que haxa xente así de inorante

carmen dixo...

Non sei como pode haber xente coma esta , se non lle gusta o galego que non o fale pero que non diga tonterías . E o contrario ca ela eu penso que hai moita xente nova que fala o galego .

Zeus dixo...

Non comparto ningún destes prexuízos.
Vai traduzindo o texto polo simple motivo de que non ten cabeza.
Non, ela non o respecta.
A outra debeu de quedar un pouco sorprendida creo eu.
Pois so dí nun momento que creía que o galego era máis secundario.
Non, ela creo que nunca veu mundo, e antes de falar hai que ver e escoitar.
Creo que ela non ten conclusión ningunha, pero contradise a ela mesma.
Como ben dixen contradise a ela mesma.
A imaxe cambiou o 100%, pero bueno non me esperaba nada bo dela.
Depende, sempre hai xente pa todo en en todolos sitios, e xente pode avelos por moitos lugares.
Pois máis que nada malamente sorprendido, e sobre todo e especialmente pola aclaración que fai da ¨gheada¨ que pertenze a zona na que estou e por mais motivos tamén.
Só teño que dicir catro cousas máis:
¨Gente ignorante¨ ignorante é a xente coma ti que non tes respeto ningún.
¨Es una pena que nuestro propio idioma...¨ O noso propio idioma con xente coma esta e normal que poida ir a menos.
E eu non estou avergonzado de falalo, e ti tampouco debarías xa que non o falas, inculta.
¨A los gallegos nos sentó como una patada en el culo lo que dijo en Madrid¨, tamén me senta como unha patada no cú as burradas que dis ti. Das vergoña.

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.