A editorial OQO ofrece este fermoso álbum, Tres han de ser, con texto de Gonzalo García "Darabuc" e ilustracións de Fátima Afonso. Unha reinterpretación dun conto popular que nos sorprende polo seu contido e polo desenlace: a muller como indiscutible protagonista, tanto na figura da nai como na figura da filla. Unha volta aos mitos clásicos e unha achega ao mundo feminino.
Pola noite, a nai recolleu as cousas e deixou un círculo de catro copas na mesa. Estivo mirando para elas durante moito tempo, ata que de repente encolleuse de ombreiros e marchou. Os que a viron marchar contan que sorría.
Pola noite, a nai recolleu as cousas e deixou un círculo de catro copas na mesa. Estivo mirando para elas durante moito tempo, ata que de repente encolleuse de ombreiros e marchou. Os que a viron marchar contan que sorría.
12 comentarios:
Lo tengo en mis manos para leerlo y contarlo la próxima semana.
Es una historia que sorprende. Espero los comentarios de mis chicos y chicas de cicle inicial. No se que dirán y pensaran, tengo curiosidad.
Pues ya me ocntarás. Me interesa mucho saber que opinan, de verdad.
Unha aperta
Este libro si que foi bo, por fín unha muller que pode casar con cantos queira!
Este libro está moi ben,se queres a tres persoas e non ter que decidirte por un é perfecto....
Este conto é precioso, a rapaza sabe elixir ben un para cada noite
Este libro é moi divertido sobre todo o final.
Este libro estivo ben e ten un final sorprendente.
¡Qué ilusión de entrada y de comentarios, muchas gracias!
Esperaba tener todos los comentarios de los alumnos de ciclo inicial, pero te mando el enlace de los que ya ha escrito. Los demás cuando el tiempo esté disponible.
¿Tres han de ser?
Muchas gracias, Montse. Si non he entendido mal el catalán, les ha gustado. Pero me llama la atención que a ninguno "le llame la atención" lo de la triple pareja. ¿Es por la edad? Como trato con adolescentes, la visión es tan diferente...
Muchísimas gracias. Contigo y tus alumnos aprendo mucho, la verdad,
Unha aperta para todos ellos, y para ti especialmente, claro está.
Los de primero casi pasaron por alto este detalle.
Los de segundo se fijaron más en la "serpiente negra" y el morir y el resucitar. También comentaron el poder de las cosas que encontraron.
En lo casarse con tres ni fu ni fa.
Es como si esto fuera una anécdota sin importancia para ellos y ellas.
Publicar un comentario