Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

28/04/12

El actor


Publicado pola editorial A buen paso, El actor é de Uday Prakash con ilustracións de Simone Rea. Un álbum ilusrado que fala do valor do esforzo e da superación, termos tan necesarios hoxe en día, ás veces esquencidos. Conta a historia dun actor, Phakir Mohan Sen, que debe ocultar a súa dor baixo unha máscara que provoca os risos dos espectadores; a maior ironía vén aínda remarcada polas ilustracións, que se nos amosan en cores alegres chegas de metáforas que dan claves sobre a mensaxe transmitida polo texto.
Deixádevos sucumbir por el.



2 comentarios:

Montse dixo...

Mañana, si todo va bien, leeré este álbum a la gente de sexto.

El día que nos lo regalaron me lo leí y pensé que lo guardaba para los mayores de la escuela. El esfuerzo es un valor en alza. Y si se aprende de la mano de un buen libro... mejor que mejor.

Ronsel dixo...

El esfuerzo... ojalá sea un valor. A veces nos lo hacen dudar, tal como están las cosas. Y sí que es un buen libro.

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.