Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

05/07/12

Aire negro

Eu pensando que necesitaba un "chute" de novela negra para engancharme á lectura! Pois non, Agustín Fernández Paz fixo que me pegase ao libro ata que o rematei...este Aire negro revisitado polo autor despois de 16 edicións na súa forma anterior de Literatura Xuvenil e agora na colección Narrativa da mesma editorial Xerais, e en palabras do propio autor "unha novela que reescribín o verán pasado, dándolle vida nova a unha historia que nacera hai anos. Agora si me que deixa satisfeito, e máis con esa portada de Nosferatu, unha película que aprezo especialmente". Como lectora, non teño máis que recomendárvola, sabendo quen é o autor e que está reescrita creo que sobra cada palabra miña. Simplemente que tedes garantido o enganche ao libro, e iso é máis que suficiente!


Grazas, Agustín, pola túa xenerosidade sempre.

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.