A marca española de roupa "Desigual" vén de publicitar tres vídeos nos que amosa unha moza "moderna, liberada, atrevida e alegre". E ben afastada do feminismo, ou de moitas de nós, que só vemos un montón de despropósitos e non nos vemos representadas.
Pero se o que querían era polémica, conseguiron o seu propósito. Imos primeiro ver un dos seus vídeo:
A resposta en forma de vídeo non terdou en chegar:
Ou estoutro:
Máis opinións:
Na web Madrid pódese ler:
"La 'igualdad' que propugnas es la que le mola al enemigo con testículos, porque no es problemática ¡y así follará mucho más! Se trata de una liberación sexual/igualdad de género mal entendida: actuar como el opresor, como el obrero que quiere pasar de ser explotado a explotar, ser un mono de imitación de valores y costumbres que objetivizan al prójimo, lo convierten en un cachocarneconojos, promueven la agresividad y demás lindezas clásicamente patriarcales..."
En Cosas que me pasan din:
"Los tres están protagonizados por tías buenas que por lo que parece
comparten un cerebro por turnos. Son infinitamente memas, pero como dice
el Ingeniero: no se trata de que sean majas, inteligentes y sepan leer.
Creo que con que tengan pulso periférico y sepan volver a casa después
de que se las tiren es suficiente.
"Es decir, la empresa de ropa manda este mensaje: Nuestras clientas están buenas. Nuestras clientas son gilipollas. Nuestras clientas son oligolérdicas. Nuestras clientas no saben hacer la o con un canuto pero nos da igual si tienen pasta para gastar en nuestros trapos…
E en Madriz.
Lembremos o que realmente pasa con este tipo de campañas que, sobre todo, comen o tarro á xente máis nova. Esta é unha campaña de diversas organizacións sociais sobre os cános de beleza impostos a homes e mulleres polo munda da moda:
Sen comentarios
Publicar un comentario