Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

29/03/13

"VERSATILE BLOGGER"



Debo pedir perdón a Susana Vila: hai case medio mes que me comunicou este premio e case esquezo agradecerlle publicamente a súa xenerosidade. É un recoñecemento que me enche de ledicia porque vén dunha profesional incansable que fai que pertencer a esta profesión nos enorgulleza un pouco máis.
Seica hai que dicir algo respecto ao traballo desenvolvido no blogue: só expresar a miña gratitude a esa lexión de seguidores que en forma numérica cada día me dan unha alegría.
Outra instrución que debo cumprir é compartir o premio con outros blogues. Nestes momentos tan difíciles para a nosa profesión quero compartilo con todo o profesorado que actualiza o seu blogue e traballa por chegar ao seu alumnado dun xeito diferente. Para todos eles e elas, o meu recoñecemento.



2 comentarios:

A profa dixo...

Éche o que ten recibir tantos premios :P

Ronsel dixo...

Quen te lea pensará que é verdade, e todo!

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.