Segue habendo sexismo na publicidade infantil. O sexismo non é natural, as nenas non prefiran monecas, senón que detrás hai moito interese económico e de mercado dunha sociedade profundamente machista que sexualiza sobre todo ás nenas e segrega á infancia en función do sexo.
.- O xogo é libre e espontáneo. Non hai xoguetes de nenos ou nenas: evitemos esa idea.
.- Non hai cores para nenos e cores para nenas. Os xoguetes deben reflectir a diversidade de cada persoa.
.- Escollamos os xoguetes libres de prexuízos sexistas.
.- Elixamos xogeutes que reúnan a nenos e a nenas cooperando e compartindo espazos tanto públicos como domésticos.
.- Agasallemos xogeutes que promovan todas as capacidades e habilidades de nenos e nenas, tanto xogos tranquilos como os que requiren actividade física.
.- Procuremos xogos e xoguetes que potencien a igualdade na participación e o desenvolvemento de sentimentos e afectos en nenos e nenas sen diferenza.
.- Evitemos xoguetes violentos. Eduquemos para resolver problemas de xeito positivo, construtivo e creativo.
Máis información aquí.
Sen comentarios
Publicar un comentario