Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

04/02/14

Las aventuras de la Princesa y el Seño Fu


portada princesa y señor fu
Cando vin este libro tan curioso na libraría de Lalín merqueino sen máis. Chamoume a atención, e aínda que non sabía nada del e nin puiden miralo moito, sabía que tiña que vir comigo. E, a verdade, foi unha grata sorpresa. Con texto de  Patrick Rothfusse e ilustracións de Nate Taylor, Las aventuras de la Princesa y el Seño Fu. La cosa de debajo de la cama está publicado pola editorial Plaza & Janés. Non estamos ante un álbum ilustrado infantil, senón que é deses cos que pensas "que ben, un álbum ilustrado de maiores". Iso si, un conto de fadas, sinistro, e con algo de violencia. Claro que o mellor é que teña tres finais e estes van in crescendo...


Érase una vez una Princesa que vivía en un castillo de mazapán…» No os dejéis engañar por el dulce título, la deliciosa portada ni la frase con la que empieza esta historia. Como explica el propio autor:
«Esto no es un cuento para niños.
»Parece un cuento para niños. Tiene ilustraciones. Tiene un título almibarado. Los protagonistas son una niña y su osito de peluche. Pero todo eso solo es una fachada. En realidad, esto es un cuento para adultos con un sentido del humor un tanto siniestro que sepan apreciar los cuentos de hadas de los de antes.
»El cuento tiene tres finales diferentes. Según donde pares de leer, te quedas con una historia completamente diferente. Hay un final dulce y otro horrible. El último es el final de verdad, el que te clava los dientes.

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.