Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

03/02/14

Thoreau. La vida sublime

Publica Impedimenta este cómic de Maiximilien Le Roy e A. Dan: Thoreau. La vida sublime. Gustoume moito porque aprendín sobre este filósofo e pensador que se illou durante dous anos para procurarse a si mesmo. Un home que decide que para cambiar o mundo hai que comezar por un. Thoreau foi detido por non pagar os impostos e el aclara que non o fai porque non quere que os seus cartos sirvan para financiar guerras nin escravitudes. Por iso se chama o pai da desobediencia civil: se un pensa que unha lei é inxusta non debe cumprila. Foi un home que logo se dedicou a dar conferencias e escribir artigos sobre a importancia da loita pasiva.
O cómic amosa tamén un home que axudou a que escravos fuxidos puidesen chegar a Canadá. Mesmo tamén vemos o papel que xogou no caso John Brown, un abolicionista violento.


Thoreau: la vida sublime
No es difícil. Basta con navegar por la vida como un pasajero curioso, no como un marinero corto de miras. Por modesta que sea una vida, honrarla abrazándola por completo, elevándola como mejor sepamos.
H. D. Thoreau



Esta biografía é xustificada por Le Roy:
Cuando la vida de un individuo se hermana con su pensamiento, el registro biográfico permite abrir campos de trabajo y propuestas existenciales. Si se la considera desde un ángulo filosófico, político y artístico, puede convertirse en un camino hacia nuestra época. La biografía no remplaza el conocimiento directo de la obra, pero proporciona un entramado teórico que nos guía hacia horizontes prácticos. Desde esta perspectiva, Thoreau conserva intacta su carga subversiva. Contra la mercantilización acelerada de las sociedades y de los hombres que las constituyen, contra el productivismo y el crecimiento desenfrenados, contra el reino de una oligarquía sobre el escenario democrático, contra el dominio de los capitales y de las finanzas sobre la independencia y la soberanía de los pueblos, contra las expediciones imperialistas que se repiten en la más absoluta impunidad, su obra aún tiene algo que hacer. Ya no basta con indignarse
Thoreau 3

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.