Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

05/10/14

Me encanta...

Xa ten uns aniños, pero segue a ser un pequeno álbum precioso publicado por Kókinos, con texto de Minne e ilustracións de Natali Fortier: Me encanta... é unha listaxe de cousas que lle gusta facer ou sentir á unha nena, un catálogo de sensacións cotiás con olor a tenrura. O que nos procura o texto é facer nós unha similar: que sensacións nos encantan? Que lembranzas nos gusta recordar de cando en vez? Que fotografías nos gustar volver a mirar? Que cousas nos gusta facer?
As ilustracións son doces e delicadas, o que contribúe á maxia deste catálogo de momentos felices, un libro brando e gustoso, cheo de sensibilidade.
E a ti, que che encanta facer?

“Me encanta que la abuela me enseñe las fotos de mamá cuando era pequeña y diga: Cómo se parecía  a ti, era casi tan bonita como tú.”
“Sacar la mano por la ventana cuando vamos en el coche, a toda velocidad y sentir la fuerza del viento.”
“Pegar la cara contra el cristal helado y dibujar un corazón con la nariz, en el vaho.”

Me encanta. Minne; il. Natalie Fortier. Madrid: Kókinos, 2004

Me encanta. Minne; il. Natalie Fortier. Madrid: Kókinos, 2004

Me encanta. Minne; il. Natalie Fortier. Madrid: Kókinos, 2004

Me encanta. Minne; il. Natalie Fortier. Madrid: Kókinos, 2004

Me encanta. Minne; il. Natalie Fortier. Madrid: Kókinos, 2004

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.