Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

11/07/15

Lo mejor del mundo son los niños

Gadir publica con ilustracións de Teresa Novoa este fermoso compilatorio poético de Fernando Pessoa: Lo mejor del mundo son los niños recolle poemas para espertar, poemas de amor ao río, a libertade, os monstros que poboan a infancia... un abano de sensacións que ademais conta cun fermoso traballo de ilustración e unha boa edición. Pomeas para nenos e nenas que son pinceladas de mestría e tenrura.
Precioso.



Canciones para despertarse, odas a su amado río Tajo, pompas de jabón hechas de filosofía, la historia de un estornudo, el placer de la libertad, la identidad de los verdaderos monstruos... todo el abanico de las intangibles sensaciones humanas son descritas en este bello libro. Acceder a un libro del gran Fernando Pessoa (1888–1935) siempre constituye una excelente idea. En este caso, a un libro bellamente ilustrado y magníficamente editado, en el que el autor de El libro del desasosiego dedica su brillantez y sensibilidad a niños y niñas, en una serie de poesías deliciosas en las que el autor portugués parece querer regalarnos pinceladas del niño que llevó dentro. - See more at: http://www.canallector.com/8643/Lo_mejor_del_mundo_son_los_ni%C3%B1os#sthash.pXuLZfyQ.dpuf

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.