Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

29/03/17

Cun plátano


As desigualdades de salario entre homes e mulleres é unha das inxustizas máis flagrantes e visibles. De feito, ninguén dubida da súa existencia. Entón, por que as autoridades  non toman cartas no asunto?

En Islandia, unha nova lei prevé prohibir formalmente a partir de agora as fendas salariais inxustificadas entre homes e mulleres. Con este novo texto, as empresas, sexan públicas ou privadas, deberán demostrar que non cometen ningunha discriminación.
Tamén en Francia este tipo de discriminación está prohibido. Menos mal. Só que ningunha medida de control está estipulada por lei. Resultado: os homes seguen gañando un 23% máis cás mulleres.
 Para denunciar o absurdo de tal diferenza, nada mellor có humor e o absurdo. É o que demostra este vídeo tan gracioso como contundente!
 Ningún argumento digno dese nome pode xustificar que para un mesmo traballo unha muller sexa menos pagada ca un home. Que quede claro!... 
Visto aquí.



·         Éric recibe un aumento?
o   Perdoa Nicolas, chámote máis tarde...
o   Como?
·         Acabo de saber que Éric recibe un aumento, cando o seu salario base xa é moito máis alto có meu.
o   Ah, si, pero...
·         Éric ten menos antigüidade ca min; Éric ten menos competencias ca min; Éric gaña máis ca min; e agora recibe un aumento?!
o   ...
·         Quero entendelo.
o   Miña pequena Camille...
·         Por que?
o   Por que? Ah, pois é que...  Seguramente coñece vostede a conxuntura actual...
·         Ah! Entón, é a conxuntura actual a que xustifica a desigualdade salarial con respecto a Éric, que non está ao meu nivel. Todo o mundo o sabe aquí: este tío é un inepto.
o   Ah... Pero miña pequena Camille, pode ser que nun momento dado lle faltase a vostede algún mérito...
·         Un rigor exemplar?...Total dispoñibilidade?...  A capacidade de loita e de reacción?... A tenacidade?...
o   Non...
·         Un plátano e dous kiwis?... Iso é o que me faltaba??
o   ...
·         Ah, entón Alain, espero o antes posible o meu novo contrato co meu novo salario e o meu aumento. Que pase un bo día! Ata logo!

 

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.