Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

13/11/07

Eles tamén poden

Por favor, dádeme un minuto. Mellor dito, ese minuto é para vós, porque vos aseguro un sorriso. Será que hai homes que están para comelos?
Voume dirixir a aqueles homes que me leades (Toño, ti tamén). Mirade o vídeo, pero non esquezades facer click aquí, si, aquí, para comprobar cantos de vós merecedes estar nunha lista "limpa". Esta é unha campaña publicitaria de "Puntomatic" para limpar as manchas que non están na roupa.
Sabedes? A muller adica 5 veces máis tempo que o home a tarefas domésticas.
Facede o test, e xa me contaredes. Pero sen enganos!!!


9 comentarios:

O Segrel do Penedo dixo...

E o que daría eu por ver ao Toño con maias rosas e facendo aerobic (el que é tan deportista)...!!!!

Anónimo dixo...

bonito... como calificalo.... "musical" ???? xa me gustaria a min ver a mais dun facendo ese baile..e con esa roupa!! que está super mona!! jeje.

Anónimo dixo...

simplemente xenial, compañeira!!
De todos os xeitos o do "pollo" e o do "hoyo" non me quedou moi claro jajajaja

Anónimo dixo...

anxinho... preparado para o gran dia??? jeje

Ronsel dixo...

Terás que te preparar ti tamén, non? Porque xa sabes que o que che vou esixir...

Anónimo dixo...

iso sempre, estimada 14n....que gran día o de mañá!! jajajajaja
PARABENS guapísima!!

Anónimo dixo...

ese dia naceron dous xenios!! jeej, de distinto ano...que non o vou desvelar... jejej. pero dous xenios. Parabens para ti tamén. Pero mañá xa te felicitarei!!!
Beixiños!! jej( como di unha profe miña)

Anónimo dixo...

este video esta moi ben xa me gustaria a min ver aos homes facer todo iso jejejejejeje

Anónimo dixo...

o das mallas rosas é o meu prototipo de home!
jajajajajajajajajaja


un sorriso!

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.