Foi a sensación da comunidade virtual este último mes, falouse nos blogues e mandáronme correos... polo que, antes de rematar o ano, quería ensinárvolo por se non o coñecedes.
Os de IKEA crearon unha axudante virtual feminina para facilitar a navegación pola súa páxina: Anna, quen contesta dúbidas e orienta aos usuarios sobre os servizos e produtos da compañía. Pero o que espertou a súa popularidade é o feito de que Anna foi programada para esquivar as preguntas máis ou menos porcas da xente, ofrecendo respostas disuasorias a aqueles que a aborden con escuras intencións. Unha funcionalidade divertida, que seguro terá entretidos aos usuarios máis rebuldeiros. E desde o punto de vista comercial é todo un acerto, pois aumenta o tempo de estancia na web.
Así que se queres xogar, entra na web, e xusto arriba á dereita selecciona "Pregúntale a Anna". Podes preguntar por flores, sofás... o sistema responde sempre.
Proba despois a dialogar con preguntas máis fortes (Me gustas, Queres botar un..., Que cu tes, Temos unha cita....) e le a resposta: non ten desperdicio (prefiro que probedes vós mesmos).
Agora ben... quen foi o primeiro que o enxergou??? Pensando, ademais, que esta "moza" xa ten un par de anos...
Unha empregada que, ademais, aforra a IKEA 15 millóns de euros anuais.
http://www.ikea.com/es/
Sen comentarios
Publicar un comentario