Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

14/02/08

Día de amar... seica

A verdade é que me fixo tanta graza a noticia que non puiden deixar de traérvola, a pesar das reticencias oportunas por falar destas cousas no blogue. Terei que avisar que este post é para maiores de 18 anos? Debería poñerlle dúas estrelas que indiquen a moralidade?
A noticia que lin en Mangas verdes é a seguinte:

Un grupo de científicos logrou fotografar a uns gorilas en pleno acto sexual executado segundo a postura do misionero, que até agora pensábase exclusiva dos seres humanos. Pero o certo é que parece ser que non, que o amplo abano das posturas sexuais ten tamén unha certa ascendencia entre a comunidade animal ou -cando menos- entre os primates máis avanzados.


Será que estes primates toparon un Kamasutra na selva? Os libros ilustrados é o que teñen: unha vez que empezas, queres ver todas as fotografías.
Vaia, que non somos ninguén!
E con perdón, eh?!!! Que non se me enfaden!!!

Vale, pórtome ben...: Feliz día, que non se diga (e que conste que estou en contra, pero son ben mandada)





7 comentarios:

Anónimo dixo...

mira que monada¡¡¡¡¡¡¡
Así me gusta faite boiña.

Anónimo dixo...

Canto tempo sen pasearme por estes mundosss!!!
Eu tampouco estou demasiado a favor deste dia, porque se queres a unha persoa querela todos os dias!!!! e sempre lle hai que demostrar o importante que é para ti...
e quen nos ia dicir o dos gorilas eh!!! que son mais listos do que pensamos que son!!!! e sintoo, eu lino, eso que ainda son unha nena peque!!! jeej.
Beixiños!!! :D
14_nov

Ronsel dixo...

14_nov: canto te botaba de menos!!! Xa era hora de que volveses, non? E xa sei que non é por min, pero que se lle vai facer... bicos!

Anónimo dixo...

e como tes tan claro que non é por ti??? jeje, vai polos dous!!! que por certo! fai moito moito tempo que non sei nada de anxo!! bueno, vemonos, beixiños de novo!!!
14_nov

Anónimo dixo...

estou aquíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Un biquiño, 14_n!!!

Anónimo dixo...

hahahaha
vaia vaia
bonito fotografia
aínda q non está moi
ben sacada
non se ve nada!!
haha

Anónimo dixo...

all you need is love...
eso din,non?

besiños!


[Adelcisa]

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.