Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

19/04/09

Ropa interior

Cando o amigo que me regalou este libro de poemas, Ropa interior de Javier Ruiz Taboada, me preguntou "que tal?", eu contesteille cun adxectivo que a min mesma me sorprendeu: "escaso". E este era o sentimento que me dominaba coa lectura dos poemas, uns poemas sinxelos, cotiáns, de amor, uns poemas de fácil entendemento que, porén, me producen esa sensación de escasez que vos comentaba. Contén poemas que me gustan máis ca outros, coma sempre, versos que me encantan, pero non chega a ter a forza que me gusta na poesía. Déixovos aqueles que a miña lectura subxectiva escolle, coma sempre:

Pasa.
La puerta está abierta.
Quítate la ropa
y ponte mi camisa.
Préstame los labios
que quiero tus besos,
que quiero tu risa.
Túmbate a mi lado,
y háblame al oído.
Dime que es un sueño
y no me despiertes.
Ámame sin prisa,
quiéreme despacio.
No cierres la puerta.


Mi cama huele a ti
cuando te marchas.
A tu viejo pijama,
a tu perfume,
a tu sexo,
a tu aliento,
a tu crema de manos,
a tu pelo mojado,
a tu te quiero.
En el hueco que dejas
en mi cama,
se acuesta la tristeza
a dormir cada día,
y también huele a ti.



1 comentario:

Anónimo dixo...

Así polo título parece moi suxerente, haberá que ver o resto.

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.