.
.
.
Reebok lanza unha nova colección chamada Reetone con tres novas liñas de calzado, dirixidas ao público femenino, Easytone, Runtone e Traintone. A publicidade leva como slogan "axudará ás mulleres a manter as súas pernas e nádegas firmes". Semella, ao ver as fotos, que a publicidade estea dirixida aos homes: unhas marabillosas pernas de modelo que moi poucas mulleres reais temos. Publicidade simple e básica que semella perfecto para un calendario "Pirelli".
2 comentarios:
Para homes a publicidade é igual!! ou non vedes os pectorales e as tabletas de chocolate de Cristiano Ronaldo, Forlán... en todos sitios.
O peor é cando nos agasallan calzoncillos de CK, deses que non se sabe cal é o de diante e o de atras(e non che digo se son slips), os que saen na caixa non son os cidadans medios que digamos.
Ou ide a Zara a mercar uns pantalóns, a ver se conseguides que non se vos vexa o cu ó atar os zapatos!
que razón tes Ernestiño!
Publicar un comentario