Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

24/10/10

Centenario Miguel Hernández IV

Paco Damas proponnos unha magnífica páxina con proposta pedagóxica -que xa temos no centro-, unha colección de recursos que "pretende ser semente e que cadaquén cargará de utilidade para que prospere. Para escoitar, para ler, para suxerir, para vivir, para convivir, para compartir...".
Puxémonos en contacto con el e agardamos telo en Galicia en breve. Xa vos contaremos.
Paco Damas interpreta o poema "Tristes guerras":





Desconectada do Twiter estes días, veño de me enterar da seguinte iniciativa:

Debido a que se aproxima o centenario do nacementeo de Miguel Hernández, o 30 de outubro a rede estremecerase cos seus versos. Dende o portal de Leer.es, e os blogues A pie de aula, Blogge@ndo, Re(paso) de lengua e Tres Tizas fixeron unha convocatoria para inundar de versos a blogosfera e as redes sociais.
Reproduzo as bases da convocatoria vía Re(paso) de lengua:

¿Cómo participar en esta iniciativa?

Selecciona un poema y publícalo en una entrada de tu blog con el título Los versos de Miguel Hernández inundan la Red, bajo la etiqueta "mhernandez2010", y con este encabezamiento común para todos los participantes:

"Hoy se cumplen 100 años del nacimiento de Miguel Hernández, poeta al que hemos ido recordando en Internet con numerosas actividades. Hagamos que la red se inunde con sus versos."

Además, si eres docente y has realizado actividades en torno al poeta (grabaciones, montajes...), enlázalas en tu entrada.

Si tienes cuenta en Twitter, enlaza la entrada y usa el hashtag #mhernandez2010.

Tuitea a lo largo del día versos del poeta con el hashtag #mhernandez2010.

La Red permite compartir la emoción de la poesía. Anímate a participar para que el día 30 el "viento del pueblo" se extienda sin límites.

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.