Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

16/01/11

Trail





Os/as que seguides este blogue sabedes xa do meu amor polos libros, da miña paixón polos álbums ilustrados, e da miña total pertenza aos "pop-up", verdadeiras obras de enxeñería, segundo creo.
Pois o libro que vos traio hoxe é o máis especial dos meus andeis. Porque é un pop-up fermosisímo, e porque é o regalo que me trouxo no nadal o meu fillo dos EEUU.
Trail, de David Pelham, é poesía convertida en pop-up. Podedes maxinar algo máis fermoso? Branco na súa totalidade, a poesía xira nunha roda mentres despregamos as fantásticas imaxes.
Non, xa sei que non o podedes crer. Así que aí van unha fotos. Para que teñades un pouco de envexa!


6 comentarios:

Anónimo dixo...

E as letras?

Ronsel dixo...

Na rodiña dos laterais, en inglés. Por iso é tan bonito!

Cristina dixo...

Qué maravilla!

Ronsel dixo...

Cristina! Xa sabía eu que che ía gustar...
Cando veñas a Lalín ensínocho!

Bolbor dixo...

Jijijiji! dá gusto vela tan feliz...

Ronsel dixo...

Atención!!!!!!!!!!!!! Bolbor está vivo!!!!! e volverá?????????????????

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.