Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

29/03/11

ABCdario


Nórdica Libros ofrécenos este fermosísimo ABCdario de Antonio Ventura con ilustracións de Noemí Villamuza. Unha volta á infancia da man da arte poética, tanto grazas ao texto como ás ilustracións: o texto agasállanos un sorriso e as ilustracións devólvenos a ledicia pintada en vermello.
Un libro deses ao que volves para follear de cando en vez, delicado e delicioso.


11 comentarios:

Xabi dixo...

Mañá,sen falta, vouno encargar para Martina. Graciñas Gracia...! (Xa saíu o ripio...)

Ronsel dixo...

buffffffffffffff que vacile máis vello. Por iso gustoume o de "grazas", un pouco máis afastado... Pero é o que ten un nome tan fermoso: todo o mundo o quere para si!!!

Xabi dixo...

¡Grazas Graza...! Non sempre somos orixinais. Pero segue tendo o seu aquel... E fermoso, si que o é

Ronsel dixo...

Mátote!!! Non me chames Grazas, "condanado"!!!!!!!!!!!!!
Alédame que che guste o libro

Xabi dixo...

¿Prefires ser garza? ¡Tamén fermosa ave!

Ronsel dixo...

Buenooooooooooooooo Iso si que non me importaría!!!

Anónimo dixo...

Auténtica chulada, e ademáis sendo do Ventura aínda me mola máis, co ben que me cae ese tío

martin dixo...

Pareceumae unha parvada

ivan dixo...

este conto non me gustou porque foi moi aburrido

rafa dixo...

pois pareceume unha parvada

brais dixo...

este libro non me gustou, é moi aburrido

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.