Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

22/05/13

A Muller nos Medios

Hoxe en día a cosificación da muller é máis ca relevante, nunha sociedade devorada polo consumismo e onde as mulleres pasaron a se converter unha mercancía adicada ao goce do home. Esta forma de violencia simbólica, que resulta case imperceptible, somete a todas as mulleres a través da  publicidade, as revistas, as series de televisión, as películas, os videoxogos, os videos musicais, as noticias, a telerealidade, etc
A cosificación é o acto de representar ou tratar unha persoa como un obxecto (unha cousa non pensante que pode ser usada como un desexe) A cosificación sexual consiste en representar ou tratar unha persoa como un obxecto sexual, ignorando a súas cualidades e habilidades intelectuais e persoais e reducíndoas a meros instrumentos para o deleite sexual doutra persoa.
Para recoñecer a cosificación, a socióloga americana Caroline Heldman deseñou o Test do Obxecto Sexual (TOS), que permite identificar a presenza de cosificación sexual nas imaxes ante unha resposta afirmativa a calquera das seguintes 7 preguntas:


1) A imaxe amosa unicamente unha parte ou partes do corpo da persoa?
Unha muller sen cabeza, por exemplo, facilita o vela como un simple corpo tirando individualidade transmitido polas caras, ollos e o contacto visual coa persoa da imaxe.

tom ford

airbag

durex XXL

mediamarkt3grande

sony-france-ps-vita-four-breasts-0

good

bmw_ultimate_attraction

2) Amosa a imaxe unha persoa sexualizada que actúa como soporte para un obxecto?

soporte 1 soporte 4 soporte 2 soporte 3


3) Amosa a imaxe unha persoa sexualizada que pode ser intercambiada ou renovada en calquera momento?
A “intercambiabilidade” é un elemento común na publicidade e reforza o concepto de que as mulleres, ao igual que os obxectos, son funxibles (úsanse e descártanse). Ao igual que os obxectos, “cantas máis mellor”, idea que borra o valor individual de cada muller.

inter 1
victorias_secret_models_2-wallpaper-2304x864

po


4) Amosa a imaxe unha persoa sexualizada que está sendo humillada sen o seu consentimento?

vio 1
bio2
 bio3

bio4

bio5
donor 















5) Suxire a imaxe que a característica definitoria da persa é a súa disponibilidade sexual?




sex1

sex2
sex4

sex3

sex5


6) Amosa a imaxe unha persoa sexualizada que pode ser usada como unha mercancía ou alimento?


mer1

mer2

mer3 mer4

mer5 mer6

mer7

mer8 mer9

7) Trata a imaxe o corpo dunha persoa sexualizada coma se fose un lienzo?

can1 can2

can3


Vía

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.