Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

09/11/13

Abecedario del cuerpo imaginado

cuerpo-imaginado-1
Cando lin no Facebook que Mar Benegas tiña un novo libro de poemas publicado por A Buen Paso, xa sabía que me ía gustar. Pero cando o tiven diante sorprendinme moi gratamente. A publicación é preciosa: en formato grande e encadernación xaponesa. Este Abecedario del cuerpo imaginado conta cun formato ben especial e coas ilustracións de Guridi. É un poemario de haikus. Así que... que máis queredes! Un abecedario con 27 letras e 17 sílabas cada unha, cunha explicación final do que son os haikus e mesmo con indicacións métricas e rimáticas. Vaia, o lote completo!
Mar Benegas conta que estes haikus son especiais porque non falan da natureza, senón das emocións e dos sentimentos, aínda que estes tamén formen parte da mesma. E tamén Mar utiliza metáforas... pero é que lle cumprían!

cuerpo-animado2-1

cuerpo-imaginado4

cuerpo-imaginado3

y-z
Abecedario del cuerpo imaginado es una obra a la que le basta un total de 27 haikus y 459 sílabas para hablarle al lector de la lucidez y complejidad del cuerpo humano y de su encaje en el mundo como parte de la naturaleza.
La síntesis propia del haiku lleva a Mar Benegas, la escritora, a despojar su lenguaje dejando tan solo las palabras justas que se convierten en destello, en la promesa de algo importante.
Recuperan la estrecha relación entre cuerpo y naturaleza las ilustraciones de Guridi, donde flores, hojas, briznas de hierba visten y trazan una delicada mirada al ser humano y a sus emociones.
El libro se presenta en encuadernación japonesa, incluye algunas reflexiones sobre la esencia del haiku y ofrece algunas indicaciones para su escritura. – See more at: http://www.abuenpaso.com/libro/abecedario-del-cuerpo-imaginado#sthash.nrfjr2DD.dpuf






Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.