Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

01/04/14

Xosé Cobas

Acabo de atopar esta presentación feita por Antonio Martínez de Biblioafonso sobre Xosé Cobas que inclúe unha foto feita no noso centro, que é algo que me emocionou.
Ben, teño que confesalo. Non traio isto aquí pola foto, senón pola persoa. Porque o quero e porque me peta e porque me dá a gana. E xa está. Haberá quen se resista a tanta delicadeza?
E como sei que lle encantan as flores, voulle regalar de paso unhas que topei aquí, de Martin Jarrie. E é que agardo que me esteas lendo, Cobas!

 


2 comentarios:

Unknown dixo...

Moitas grazas pola divulgación. Traballamos con el durante semanas. Foi increible. Que sorte e que xenerosidade.
O seguinte artista que teremos no centro será, nin máis nin menos que Manolo Paz. Saúdos.
Toño

Ronsel dixo...

Que sorte, que marabilla e que envexa!!! Parabéns por ese traballo, coma sempre, e unha vez máis. Unha aperta!

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.