Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

03/06/14

Publicidade sexista


O machismo segue presente nas marcas máis famosas do século XXI:

1. Dolce&Gabbana:  violación en grupo?

1. Dolce and Gabbana

2. Tom Ford: a muller como mero obxecto sexual ao servizo dos desexos do home.

Tom Ford_Fragrance_12


3. Jimmy Choo: Violento, incompresible e innecesario.

img_4bd79ecb028cb3b948360f39ee6ad02c


4. Sisley: insinuando unha violación.

terryerryeryrerrr2


5. BMW: Sen palabras.

edb2cb98c2c84ee6840a83939964bf2f


6. Fluid hair salon: a violencia contra a muller.

fluid_ad


7. Ford: Silvio Berlusconi nun auto con tres mulleres maniatadas.

reklama_berlusconi

8. Duncan Quinn: unha muller estrangulada por un home.

duncan-quinn-unnamed-2008


9. Axe: unha das publicidades máis sexistas.

316853

 
10. Calvin Klein: violencia sexual.

w0007406


O Instituto da Muller sinala os factores que determinan que un contenido sexa sexista. Entre eles, destacan os seguintes:
  • Xustificar comportamentos ou actitudes que impliquen violencia contra a muller.
  • Exhibir o corpo feminino como reclamo de venda cando sexa alleo ao contido do anuncio e do anunciado.
  • Utilizar a  muller e reducir o seu corpo a un mero obxecto sexual.
Vía

1 comentario:

Susana dixo...

Estamos traballando neso coas de 1º. A de cousas que atoparon. Cando teñan os comentarios, mándochos.http://www.monpapaestungeek.fr/.../analyse-petite-lecon.../

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.