O machismo segue presente nas marcas máis famosas do século XXI:
1. Dolce&Gabbana: violación en grupo?
2. Tom Ford: a muller como mero obxecto sexual ao servizo dos desexos do home.
3. Jimmy Choo: Violento, incompresible e innecesario.
4. Sisley: insinuando unha violación.
5. BMW: Sen palabras.
6. Fluid hair salon: a violencia contra a muller.
7. Ford: Silvio Berlusconi nun auto con tres mulleres maniatadas.
8. Duncan Quinn: unha muller estrangulada por un home.
9. Axe: unha das publicidades máis sexistas.
10. Calvin Klein: violencia sexual.
O Instituto da Muller sinala os factores que determinan que un contenido sexa sexista. Entre eles, destacan os seguintes:
- Xustificar comportamentos ou actitudes que impliquen violencia contra a muller.
- Exhibir o corpo feminino como reclamo de venda cando sexa alleo ao contido do anuncio e do anunciado.
- Utilizar a muller e reducir o seu corpo a un mero obxecto sexual.
1 comentario:
Estamos traballando neso coas de 1º. A de cousas que atoparon. Cando teñan os comentarios, mándochos.http://www.monpapaestungeek.fr/.../analyse-petite-lecon.../
Publicar un comentario