Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

14/08/15

Mandanga Style - Amador rivas, DJ Theo & DJ Wally Lopez

Xina Vega colgouno no seu Facebook. Eu non a coñecía. E aquí está: unha letra moi instrutiva para tatarear e bailar. Con esta "educación" que reciben os adolescentes, non poderemos estrañarnos do que ocorre ao noso arredor. En palabras de Xina:
"Esta é a canción que cantan este verán, compulsivamente, os nosos preadolescentes e logo nos estrañamos da barbarie. Muller=buraco agradecido"

Dime que te gusta, dilo nena,
te voy a dar salami aqui en la arena.
Me da igual si eres rubia o morena,
tengo pa´ ti mandanga de la buena.

Dime lo que te gusta, dimelo a mi.
Te voy a dar salami a ti, a ti y a ti.
Tumbate en la arena y hagamos la croquette,
que luego te doy una vuelta en mi corvette.
Descapotao, Descapotao,
Descapotaaaaaaaaaoooooo.

Dime que te gusta, dilo nena,
te voy a dar salami aqui en la arena.
Me da igual si eres rubia o morena,
tengo pa´ ti mandanga de la buena.

Todo el mundo quiere mandanga Style!!!

Dime que te gusta, dilo nena,
te voy a dar salami aqui en la arena.
Me da igual si eres rubia o morena,
tengo pa´ ti mandanga de la buena.

Dime que te gusta, dilo nena,
te voy a dar salami aqui en la arena.
Me da igual si eres rubia o morena,
tengo pa´ ti mandanga de la buena.

1 comentario:

María Jesús dixo...

É un horror.

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.