Blogue de Gracia e de Anxo, blogue de pingas e de icebergs, do que nos preocupa ou nos chama a atención, de biblioteca e de aula.

13/08/15

Imaxinario publicitario

Sexismo na publicidade:

1-Promover modelos que consoliden pautas tradicionalmente fixadas para cada un dos xéneros. 



 
2- Fixar estándares de beleza considerados como sinónimo de éxito.



3- Presentar o corpo como un espazo de imperfeccións que hai que corrixir.
 4- Situar as personaxes femininas nunha posición de inferioridade e dependencia.





5-Negar os desexos e vontades das mulleres e mostrar como "natural" a súa adecuación aos desexos e vontades dos demais.



6- Representar o corpo feminino como obxecto, como valor engadido aos atributos dun determinado produto, como un envoltorio.


7- Utilizar unha linguaxe que exclúa a mulleres, que dificulta  a súa identificación ou que as asocie a valoracións pexorativas.


Vía

Sen comentarios

Neste blog utilizamos as imaxes con finalidade educativa. Se algunha delas estivera suxeita a dereitos de autor, rogamos que vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.